Når man vil lave et godt indtryk på en ny kunde eller vise en gammel kunde taknemmelighed, så burde man overveje at sende en gave-pakke. En postnord pakke er nok til at gøre din kunde glad. Og hvis man ikke vil sende pakken til kundens privatadresse så er der også postnord pakkeboks. En gave-pakke kan gøre en stor forskel i forholdet til din kunde.
God kundeservice
Man skal have god kundeservice, hvis man vil beholde sine kunder i længere tid. God kundeservice kan opnåes på flere måder; man kan have et kundeserviceteam til rådighed, så mange timer som muligt. Man kan kompensere sine kunder hvis der er forsinkelser eller fejl. Eller man kan sende en pakke-gave, for at gribe det an mere personligt. En pakke-gave er noget kunder virkelig værdsætter, da det viser taknemmelighed fra forretnings side. Og der er bare ikke noget der kan erstatte følelsen kunden får, når de ser deres yndlingsvirksomhed har sendt dem en gave-pakke.
Et godt image
En gave-pakke er ikke kun god kundeservice, men det skaber også et godt image for din virksomhed. Et godt image kan kun komme med fordele for dit firma. Flere kunder, flere aftaler, flere penge. En virksomhed har brug for flere kunder for at gro, og firmaets image er det første indtryk de får. Et godt image er fundamentalt for et godt firma. Det skaber den mening folk har om firmaet, og når man vil have en god mening om sit firma, så må man have et godt image. Der mange måder at skabe et godt image på: velgørenhed, gode overenskomster eller nogle pakke-gaver til dine værdsatte kunder. Det skaber et godt image, og et godt ry.
Loyalitet der går begge veje
Som firma vil man gerne have loyale kunder. Kunder der holder deres aftaler, betaler til tiden og kommer igen. Men kunder vil også gerne have et loyalt firma. Et firma der holder deres aftaler, med fair priser, og altid står til rådighed. Denne loyalitet der kræves af begge parter, kan symboliseres med en gave-pakke. Fra firmaets side viser en gave-pakke taknemmelighed og at de værdsætter kunden. Kunden føler sig så værdsat af firmaet. Hvorfor finde et andet firma, når man ved at dette firma behandler en godt. Gave-pakker viser altså god kundeservice, de giver et godt image og de skaber en loyalitet der går begge veje.